miercuri, 31 decembrie 2008

Adidasi nike

Adidasi nike sau adidas, sunt oricand la moda... daca acum zece ani ii priveam cu invidie pe "norocosii" posesori de adidasi de firma originali... acum totul pare a fi normal totata lumea isi poate permite opereche de adidasi nike.

Uneori dam o raita prin mall-uri si ne sperie preturile, astepta cuminti sa apara reducerile la modelul dorit... dar ce sa vezi la reducere sunt numai 2 modele pe care oricum nimeni nu le vrea, si asa ajungi sa cauti un magazin online de adidasi care are preturi ceva mai mici decat in orice magazin in care am intrat in mall si ciudat are si pe stoc modelul pe care mi-l doream... iar in 24ore adidasii sunt livrati la una mea...waw.

Eu am avut aceasta experienta cu cei de la adidasi nike si ii recomanda cu placere si acum cunoscutilor.